Vă oferim servicii profesionale si competente in domeniul afacerilor, vă punem la curent cu toate modificările legislative.
Oferim servicii in relația cu Registrul Comerțului din Bucuresti, cât și din intreaga țară, precum si consultanță de specialitate.
Aplelând la serviciile noastre scutiți drumuri inutile la Registrul Comertului local, birocrație, stres.
Vă oferim servicii de consultanță, redactare acte, completare formulare, întocmire dosar și depunere dosar online, primirea actelor prin curier rapid la preturi promoționale.
Dacă doriți servicii de înființări firme, SRL, PFA sau orice altă formă, ați ajuns in locul potrivit. Vă putem consilia sau vă putem scăpa de tot stresul, trebuie doar să apelați la profesioniștrii noștri. Oferim gazduire sediu social pe orice perioadă doriți.
Cănd trebuie să adăugați sau să schimbați administratorul firmei, evident puteți apela cu încredere la noi, cunoastem în detaliu toți pașii, desigur vă ajutăm și cu adăugare obiect de activitate sau cu cesiune de parți sociale, precum si majorare de capital.
Atunci când trebuie să radiați o firmă, din orice motiv, vă putem ajuta cu toate procedurile, avem toată expertiza necesară.
Vă putem ajuta să prelungiți sau să preschimbați sediul social, indiferent de sector sau județ, toată procedura se desfasoară online.
În cazul in care este nevoie să întrerupeți activitatea firmei sau reluare activitate firmă, ne ocupăm noi.
Nu va trebui să vă deplasați nicăieri, vă trimitem noi documentele si tot ce trebuie să faceți este doar să le semnați. Fară stres, fară timp pierdut.
Poate doriți închidere punct de lucru sau deschidere punct de lucru, în altă locație sau chiar in alt județ, cu noi puteți rezolva fără griji sau alte probleme.
Orice fel de servicii aveți nevoie in relația cu Registrul Comerțului local sau național, fie că aveți SRL, PFA sau orice altă formă de organizare, specialiștii nostri vă stau la dispozițtie.
Noi vom tehnoredacta toate documentele necesare oricărei operațiuni solicitate și vi le vom trimite, iar dumneavoastră nu aveți nimic de făcut, trebuie doar să le semnați si să ni le trimiteți înapoi, urmând ca toate procedurile necesare să le efectuăm noi.
Dacă doriți sa vă găzduim sediul social al firmei, oricare ar fi forma de organizare, vă putem oferi acest serviciu și vă vom notifica de fiecare dată când aveți corespondență, o putem expedia la adresa comunicată sau o putem scana și trimite pe e-mail.
Bună, acesta este un comentariu.
Pentru a începe moderarea, editarea și ștergerea comentariilor, te rog să mergi la ecranul Comentarii din panoul de control.
Avatarele comentatorilor provin de la Gravatar.